U bent succesvol uitgelogd.
Merk
We transformeren ons merk om veranderingen in de organisatie te ondersteunen en de bedrijfsstrategie tot leven te brengen. Het helpt de weg vrij te maken om succesvol nieuwe marktgebieden te betreden en om actief de toekomst van de gezondheidszorg vorm te geven.
We beschermen en verbeteren de gezondheid van mensen over de hele wereld. De volgende twee principes maken dit tastbaar en betrouwbaar.
B. Braun is altijd een merk geweest dat zich richt op mensen. Onze filosofie - Sharing Expertise - blijft essentieel voor ons, wat de basis is voor een goede samenwerking. Denken vanuit de menselijke kant is een belangrijke pijler van succes.
Door te blijven pionieren heeft B. Braun de gezondheidszorg vormgegeven. Onze toewijding aan innovatie en de kracht van technologie maakt de weg open naar een digitalere en geavanceerdere toekomst.
Als waardevolle partner verbeteren we levens door slimme oplossingen te ontwikkelen. We stellen normen doordat we precies weten wat nodig is in welke situatie. In combinatie met de kracht van technologie blijven we vooruitgang in de gezondheidszorg stimuleren.
Onze uitgebreide brand guide geeft informatie over ons zelfinzicht, onze merkstrategie en merkontwerp. Het biedt ook handige templates. Als B. Braun medewerker kun je eenvoudig inloggen met je e-mailadres en Windows-wachtwoord. Als externe partner kan je toegang aanvragen via het inschrijfformulier.
Log in of meld je nu aan
We richten ons altijd op het essentiële door de zaken recht en precies te houden. We geven mensen een authentieke indruk van wie we zijn en wat we bieden.
We communiceren altijd rechtstreeks en persoonlijk. Ons sterke gevoel voor menselijkheid maakt een emotionele band met het merk mogelijk.
We dagen voortdurend de manier uit waarop ons merk weerspiegelt wat we doen en hoe we met anderen omgaan. Met onze vooruitstrevende houding en ambitie zullen onze inspanningen een verschil maken.
Onze open mindset creëert nieuwe perspectieven. We maken gebruik van diverse expressies om een positieve en inspirerende merkomgeving op te bouwen.
Het responsieve logo zorgt voor een optimale leesbaarheid. Hij werkt geweldig in alle maten.
Het onderscheidende kleurenpallet zorgt voor consistentie en omarmt een levendige uitstraling.
Het lettertype Rotis is karaktervol. Zinnen en betekenissen komen het best tot hun recht en is perfect leesbaar.
De iconen zijn eenvoudig om snel en effectief te communiceren.
De stijl van fotografie creëert menselijke beelden van hoge kwaliteit in authentieke omgevingen - altijd gericht op wat essentieel is.
De componenten zijn duidelijk en eenvoudig ontworpen voor een optimaal gebruiksgemak.
Het uiterst flexibele ontwerpprincipe is aanpasbaar aan alle formaten.
Al meer dan 180 jaar geven we vorm aan de gezondheidszorg door te pionieren en baanbrekende bijdragen leveren. Het vernieuwde merk bouwt voort op dit sterke DNA om nieuwe bedrijfsgebieden met succes vorm te geven.
Met jouw gepersonaliseerde account wordt je online ervaring eenvoudiger, comfortabeler en veiliger.